God morgon på er alla glada

Tjolahopp! Kom hem från fotbollen för en stund sedan och är faktiskt ganska pigg, lite dumt kunde alltså ha sprungit mer, tex i första och andra matchen som bara får två-tre toast av mig medan jag i sista matchen som egentligen saknad betydelse fick fyra-fem toast. Som du kanske förstår gick de första matcherna inte så fruktansvärt bra, inte bara för mig utan för laget också 0-0 mot Dalhem, en match som vi bör vinna om vi spelar ordentligt vilket vi inte gjorde skärpte till oss mot FC Copa men åkte lik förbaskat på ett baklängesmål efter att vi missat i vår kontring och de kontrat tillbaka, sad men sant så förlorade vi med 1-0 trots bra försvarsspel och vi såg ut att spela igenom turneringen utan att göra ett enda mål då anfallsspelet inte funkade för fem öre. Kan även säga att jag var nära att göra ett snyggt självmål mot Copa men man ska ta med sig det positiva vilket var försvarsspelet. Mot Levide som jag trodde skulle vara bättre än de var, kanske vi som gjorde dem dåliga, spelade vi bra både offensivt och defensivt och jag gör så som jag ska, spelar bra alltså, lyckas även göra 1-0 målet efter att ha skjutit ett par gånger vet inte riktigt om det bara var bollen jag sparkade på första gången kändes inte så i foten i alla fall utan tror att ett ben/fot fick sig en omgång innan jag lyckades skjuta in bollen med vänstern. Av någon anledning gör jag mål inomhus med vänstern och utomhus med högern, har inte fattat det där riktigt men det blir mål och det är huvudsaken. Totalt slutade vi på andra plats i gruppen men dessvärre går bara ettan vidare till semifinal Som svar på Mammuts kommentar kan jag säga att jag inte upplevde mig tvingad heller men att jag satt kvar ändå. ps jag kommer vinna kriget ds

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0