Ta mitt pick och pack

Blä, om det är något som är tråkigt så är det att packa, enda ljusa i den hela är att man verkar vara på väg någonstans. Bara det att jag inte vill vara påväg någonstans just nu, finns saker som gör att jag vill stanna. Men men man kommer ju hem igen. Sitter just nu i mina slappis brallor och funderar på om jag faktiskt skulle ta o börja packa, kanske leta upp passet också hade ju faktiskt varit lite tråkigt om jag glömde det...

Idag har det väl egentligen inte hänt så fasligt mycket, gått på lektionerna, druckit mitt kaffe, retats med Den andre, sett Svampen för första gången på länge (glömde fråga varför hon skrivit att hon hatar mig på facebook!), frusit om tårna, ätit pasta från pastavagnen, trampat på Mammuts fot och satt på mig slappar brallorna. Nej nu ska jag nog ta o göra något vettigt. Nej men kolla jag fick sms, trevligt

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0