Syn/demens

Asså jag är nog bland de mest korkade personer på denna jord ibland, jag lyckas glömma att sätta i mina linser innan jag åker till träningen. Man tycker att jag faktiskt borde se en viss skillnad men inte då jag sätter mig i bilen och åker iväg, inte fören jag är halvvägs in till stan som jag kommer att tänka på det, tur att inte jag körde. Träningen gick faktiskt ganska bra med tanke på att jag inte såg bollen, riktigt så illa var det inte men det var lite jobbigt kunde tex inte se någon skillnad på Gurra och Mange när de sprang runt en bit bort, de är väldigt olika i vanlika fall. Orkar inte skriva något vettigt idag, jag är helt enkelt trött så jag går nog o lägger mig om en timma eller något...

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0