Sista i Sverige

Detta får bli mitt sista inlägg medan jag är i Sverige. Nu på kvällen har jag sprungit runt som en liten mupp och jagat grejer som jag ska ha med mig till tyskland och tror att jag lyckats få med allt som jag behöver nu.
Eller som Vapendragarns säger "har man pass, pengar och biljett så löser sig resten"

Har även en liten lista med saker som jag ska göra när jag är i Tyskland (fakta blandat med "önskningar")
1. Lära mig tyska (lär vara svårt att låta bli)
2. Retas med Johanna (som vanligt alltså)
3. Sakna någon (jo det kommer jag)
4. Supa Yvonne under bordet (lär knappast lyckas men kan vara kul)
5. Sno det som är som är kvar av berlinmuren

jag kommer kanske på något senare som jag lägger till senare men detta får räcka för stunden förhoppningsvis skriver jag något när jag är i tyskland, tills dess ha det bra allihopa! Gammalt pälsdjur, 363

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0