Sånt är livet

Mina knän är lite ömma, lite tråkigt kanske eftersom jag gillar mina ben men det går förhoppningsvis över. Trött är jag också, anledningen till det är väl att jag vaknade ett par gånger inatt, att jag knappt rört på mig under hela dagen och att jag knappt ätit något, känner mig inte allt för kry men imorgon är det förhoppningsvis bättre.

För den som sitter och tar anteckningar kan jag säga att jag är grymt sugen på att spela fotboll just nu, eller egentligen är jag sugen på att spela futsal men eftersom alla inomhusträningar med IFK är slut så får fotboll duga, det är ju faktiskt ganska kul när allt kommer omkring, tänk att jag funderade på att lägga av i höstas, vad tänkte jag på egentligen måste ju varit hjärntvättad hade ju inte klarat mig länge utan träningen. Oj nu blev det en sån där lång mening som Stringis inte gillar när jag skriver, skit samma hon läser inte det här....tror jag.

Har börjat fundera på att göra verklighet av min och Muffins plojtanke om att ha en NV-fest, det som ligger på ett klart minus när det gäller att fixa en sån fest är att det lätt kan komma massa oinbjudna vilket kan bli problem vilket i slutändan drabbar den som ordnar festen, dvs mig och Muffin. Men tanken är iaf kul.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0