Inventering

Idag har jag inventerat på COOP, av alla platser, fick 550 kronor i värdekupong för besväret så jag ska väl inte gnälla, gav den till mamma och hon betalar min tysklandsresa, ganska nice deal enligt mig. Annars idag har jag sovit fram till nio eftersom jag har sovmorgon, vissa personer tyckte tydligen inte att jag skulle sova och jag hade därför sex eller sju sms att läsa när jag vaknade. Åkte med bussen in till stan för att ha min väldans roliga mattelektion, sketet tråkigt men ack så lärorikt....för den som gjorde något. Åkte sen hem till mig och såg klart Horton tillsammans med Mammut innan vi åkte in till stan och inventerade på COOP. Detta var min dag i ett nötskal. Juste kom på att Muffin tyckte att jag var matchens lirare i matchen mot Levide i fredags/lördags, det är ju faktiskt ganska bra eftersom den lilla kaninen alltid gnäller på mig, på ett bra sätt dock. Kan klämma fram lite tråkig info om mitt "kära" spel tribalwars som jag spelar på nätet, är rankad som 231a på server fyra (enda jag spelar på) av ca 4000 muppar. Har 89 byar varav 88 är erövrade, man börjar med en som man aldrig tar över utan äger från början. Spelet saknar mening och är fruktansvärt meningslöst, inte för att upprepa mig eller så men det är meningslöst. Då undrar man kanske varför jag spelar det och det gör faktiskt jag också, halvt beroende eller något.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0