Ich bin zurück

Vi far se hur mycket jag hinner och orkar skriva ikväll men ska försöka fa med sa mycket jag hinner. Allt är skrivet pa förhand sa gnäll inte för att jag pratar om "idag" när det var flera dagar sedan.

Fredag:
Idag har vi liksom igar börjat dagen med att ga i skolan, trakigt men sant. idag gjorde vi inte lika mycket grammatik som sist men det var ända väldigt trakigt. Allt slutade med att hela klassen fick en utskällning för att vi var sa tysta, skulle aldrig hända med NV3Nva. efter skolan akte vi och at innan vi fick ga runt pa stan för oss själva vilket var väldigt skönt, vi gick runt och hittade bland annat butiken som säljer billig jäger, vilket Kläm köpte en liter av för 150 kronor.

Pa kvällen satt vi och at bröd och drack lite vin pa rummet (vilket man inte far) och eftersom vi har en säng mer än vad vi är personer sa använde vi den som var över till "soffa" eller vad man ska kalla det, Vapendragaren har snott madrassen men det gick att sitta i den.....tills den gick sönder och det hamnade vin pa golvet. Lyckligtvis gick sängen att sätta ihop och det blev ingen fläck pa den gra heltäckningsmattan. Men innan vi satte ihop sängen sa tog vi lite fejkade fylle bilder, gissa vem som skulle vara fyllo. Har kommit fram till att det finns väldigt mycket fula gra heltäckningsmattor överallt här i tyskland, väldigt fult för den som inte har förstatt det. Kan avslöja att bilderna pa mig blev jävligt bra, ser faktiskt riktigt däckad ut, snacka om fotomodell^^

Hann inte mer än sahär idag men jag ska snart komma tillbaka med mer tyska upplysningar

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0