Hur gick min lista?

Kom på att jag gjorde en lista på saker som jag skulle göra när jag var i tyskland, tänkte avslöja resultatet nu.

1. Lära mig tyska (lär vara svårt att låta bli)
Jepp lärde mig ganska mycket

2. Retas med Johanna (som vanligt alltså)

Jo du, hon verkade glad över att bli av med mig:P

3. Sakna någon (jo det kommer jag)
Det är väl ganska uppenbart att jag gjort

4. Supa Yvonne under bordet (lär knappast lyckas men kan vara kul)
Nej det klarade hon att göra på egen hand

5. Sno det som är som är kvar av berlinmuren
Försökte men den satt fast...

Kommentarer
Postat av: ewe-lort

låter kul.

tack för hjälp btw, bloggen min är lite mysigare nu iaf :)

2009-02-26 @ 16:25:11
Postat av: nathalie

vem saknade du ? =)

2009-02-28 @ 11:42:57
URL: http://thainattha.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0