God o....glad

Tjo idag har det varit en sån där lagom aktiv skoldag, en hel lektion, en lektion som jag inte gjorde speciellt mycket på dessutom utan satt o mumlade med Kexet på bakersta raden och skickade sms....precis som vanligt alltså. Gick även en liten sväng med Den lille innan jag tänkte lite på min arbetsansökan till maxi och åkte hem. Här hemma är det ungefär lika livat som vanligt, dvs stendött. Ska iväg till skolan och ha föräldramöte sen med klassen och planera studenten, lär säkert vara lika givande som vanligt, inte ge någonting med andra ord men för att alla idioter ska hålla tyst och inte gnälla allt för mycket på mig så får man väl släpa sig dit och se glad ut.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0