Suck

Idag har jag mått bättre än vad jag kände mig igårkväll men har inte varit helt på topp ändå, hoppas jag är pigg imorgon bara för då jäklar ska det spelas fotboll, inomhus! Tur att jag pratade med Muffin annars hade jag varit på fel plats på ett netativt sätt.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket utan bara degat runt mellan datorn, teven och köket. På kvällen lyckades jag med prestationen att tappa bort talriken med mat, liksom hur duktig är man. Hittade den tillslut i alla fall och åt smatidigt som jag såg på melodifestivalen. Melodifestivalen är nog bara något som jag kan se på om jag är i sällskap för inte är det speciellt underhållande att se på när man är ensam, kassa låtar med kassa artister och en fjant till programledare, kan det bli sämre? Om man har sällskap blir det bättre för då kan man sitta och prata om hur fulla, kassa, prickiga eller tjocka de som uppträder är, är man ensam blir det lite tråkigt liksom.

På tal om ingenting såhär mitt i natten så är jag väldigt sugen på att tatuera mig, inte riktigt säker på vad det ska bli men fick ett ganska bra förslag för någon dag sedan. Om det blir verklighet återstår att se men jag hoppas att jag kan få hjälp att skissa upp den antingen av Mammut eller så får man rota fram Powa och höra om han kan hjälpa till, har dock inte snackat med honom på evigheter men han har inte verkat så negativt inställt till mig förut så varför skulle han börja nu?

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0