En början

Jo nu är februari igång med full fart. I lördags kom Den lille hem till mig och lekte med mig och såg bland annat på Butterfly effect även om jag har versionen med det "dåliga" slutet, vad gjorde vi mer egentligen? Tiden gick i alla fall väldigt fort och vi sov en skvätt, till halv tolv ungefär och då hade Mammut redan hunnit bomba mig med ett helt gäng sms. Idag har jag ägnat mig åt att städa vilket Den lille gärna ville se mig göra (ska jag ta det som en pik?) allt detta jobb för att Mammut skulle komma på besök. Under hennes något korta visit så såg vi halva(?) Horton och åt kladdkaka som smakade utsökt, kan bero på att det var jag som bakade den, golvet fick lite smak av kakao också efter att jag råkat tappa paketet till en viss persons glädje. Vi åkte även in till södervärn där vi skulle se herrjuniorerna spela final i TEAM Sportia Cup men eftersom man halkat efter schemat och Mammut skulle med sin buss hem till sin byggnad i väskinde så såg vi bara herrar och dam finalerna. I herrfinalen så var det stundtals riktigt bra spel speciellt från gutes sida som krossade Copa vilka jag tyckte kunde ha bjudit på bättre motstånd än vad de gjorde. Damfinalen var en riktigt pina eftersom det hände absolut ingenting på hela matchen eller i förlängningen utan de var tvungna att avgöra matchen på straffar, jisses har nog aldrig sett så många dåliga straffar vid ett och samma tillfälle men man får väl gratulera P18/Dalhem till vinsten efter att ha varit minst sämst. Nu sitter jag hemma och ser på Beck, eller inte just nu för det är nyheter. Eller oj filmen har visst börjat igen, my bad!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0