Back in buisness

Efter att ha varit lite frånvarande är jag nu tillbaka, skulle egentligen ha skrivit ett inlägg när jag kom hem från treafesten men min datorn hade låst sig och eftersom det tar ungefär ett år att starta om den så stängde jag bara av den och la mig på sängen en stund. Vaknade en kvart senare och undrade var i världen jag befann mig, bra koll liksom, men efter någon sekunds hjärnaktivitet kom jag fram till att jag låg på min säng dock på tvären och därför såg mitt rum inte ut som det brukar. Skrev ett litet sms om det hela skickade dock aldrig det och jag vet inte vem det skulle till. "Shit dummaste jag varit med om vaknade i min egen säng och undrade var jag var, liksom hur dum får man bli..." Om jag skulle chansa på någon mottagare så skulle det vara Muffin men man vet aldrig. På tal om Muffin, han hade inte riktigt koll på tiden på treafesten, klockan kvart i tolv frågar han mig vad klockan är och jag svarar helt ärligt att klockan är just kvart i tolv, smartskallen svarar då "VA?! Vi kom ju hit fem över!" Killen med kollen vi kom till hamnplan 5 ungefär halv elva... Annat spännande som hände på kvällen var att jag pratade med Den lilles storsyster, snacka om tråkig person. Cyklade hem Benji till Goodie efter festen vilket gick betydligt fortare än när Muffin skjutsade Glas till samma plats, väntade nog fem minuter på dem. Lyckades även med bedriften att ligga på gatan och ha en skrattattack vilket blev sådär lagom snyggt på jackan men ändå.

Torsdagen var sådär lagom spännande, åkte till Mammut och såg två filmer (Kung-fu panda och The hot chick) för att sedan åkta in till "huvudstaden" och träffa Den lille innan jag tog bussen hem vid halv fem. på kvällen var det dags för träning och det gick faktiskt bra även om jag kände mig seg i kroppen innan den började men jag kom igång riktigt bra, enligt mig själv. I omklädningsrummet fick jag dessutom jobb, eller nästan i alla fall måste bara lämna en ansökan, på Maxi vilket är betydligt mycket närmare än Bungehallen, tur att Edvin finns. Fall om någon skulle undra varför jag inte var i skolan på hela dagen så är det för att jag var ledig.

Idag var jag tillbaka i skolan och gjorde ungefär ingenting, labben på fysiken var väldigt dålig enligt mig, var i princip bara en räkneuppgift som man kunde klara vilken dag som helst. Efter det satt man i datornsalen och gjorde först en "labb" till gentekniken som jag missar då jag är i tyskland och följde sedan upp detta med att göra en liknande grej i mikrobiologin. Efter min seriösa period blev det lite mera lek då jag och Muffin spelade (...?) fram tills vi gick till maten och....åt. Eftermiddagen fylldes av nummeriska metoder då jag nog gjorde minst av alla i hela klassrummet och pratade mest, samband? Jag tyckte i alla fall att Daniel satt och petade på Elin hela tiden även om Slaktarn, Muffin, Elin, Daniel och David verkade tycka att det var jag som petade, fattade inte vad de pratade om.... Efter skolan gick jag runt in da city med Mammut och blev ungefär stelfrusen ända in till benen men aja det var trevligt i alla fall. Nu har jag kommit hem och fått lite mat i magen och ska kanske någon gång under kvällen pimpa min blogg lite eftersom någon *host* Mammut *host* gnäller väldigt på hur den ser ut. Men som sagt bara kanske....

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0