ännu mera tyskland

Första delen skrev jag i skolan resten skrev jag pa S-bahn tillbaka till vandrarhemmet
Onsdag:
Dagen börjar lite helkasst med att jag glömmer mina kort pa vantrarhemmet som jag skulle ha postat pa rasten i skolan *lang svordom* men som tur var gjorde jag ett litet smyguppror pa lunchen och akte hela vägen till vandrarhemmet och hämtade korten innan vi akte till Potsdam. Har jag tur hinner korten fram innan jag hinner hem eller de som ska fa korten hinner aka iväg nagonstans. För att göra allt lite värre är jag sjukt trött, vill bara lägga mig ner o sova gärna en hel dag, kommer vara skönt att komma hem och ha en veckas lov. Vill inte bara hem för att jag vill sova utan jag vill hem för att jag saknar en viss person väldigt mycket, tror jag ska umgas med Muffin när jag kommer hem. Inte för att vara taskig mot nagon men man blir lite hjärnskadad av att umgas med samma tva personer i över en vecka. Blev precis sugen pa att räkna fysik, inte ofta det händer. Oj nu börjar skolan, bäst att lyssna lite. Men usch vi ska skriva vad vi gjorde igar efter skolan, upptäckte nu att jag är ganska dalig pa att skriva, mycket lättare pa svenska.

(Pa S-bahn)
Efter skolan sa akte vi till Potsdam där vi sag nagranagot slott, fattade aldrig riktigt nöjet med det hela men det var tydligen intressant. Hade nog varit lite intressantare om vi hade kommit lite närmare som det var nu sa sag vi slotten pa mega langt avstand och hastade fram som ett gäng galningar, lite synd tror jag. Efter slottstitten gick/akte vi till holländska kvarteret och till nagot ställe där nagra ryska folk hade bott, intresset var noll fran oss smattingar som hellre ville ha mat och värme för det var sketet kallt att ga ute hela dagen.
Jisses, jag tror jag har blivit seriöst hjärnskadad av Kläm och Vapendragaren, de fick precis sitt hundra elfte skrattanfall idag. Kan omöjligt vara hälsosamt att umgas med samma tva personer 24 timmar om dygnet sa länge som jag gjort, eller sa är det fel pa tjejerna, du som läser far välja själv. Om fyra dagar är jag tillbaka i sverige, undrar vilka jag har sagt att jag ska prata med pa söndag, för att göra det enkelt för mig kan ni som vill prata ringa mig. Jag vet i alla fall att jag ska ringa till Mammut, Den Lille och Bulgarien om det är nagon som känner sig utanför sa ring som sagt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du ringde ju inte mig:( :P

2009-02-24 @ 18:51:31

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0