Jobb, jobb....jobb

Ja då hade man klarat av den här veckan också, känns som att jag spenderat den största delen på Maxi men så är troligen inte fallet. Har visserligen jobbat fem dagar med det har inte varit speciellt långa pass så man har egentligen haft tid över till annat också, vad man nu kan hitta på när man är ledig medan alla andra jobbar, lumpar eller sysselsätter sig på annat sätt. Men men, man ska inte klaga tiden går framåt, vilket den alltid gör med relativt konstant hastighet, plus att om man jobbar så får man pengar vilket kan vara praktiskt att ha.
Idag jobbade Ulla sin sista arbetsdag innan hon gick i pension, tyvärr så hann hon försvinna innan man hann säga hej då, eller vad man nu säger när folk går i pension. Aja hon får väl komma tillbaka och handla någon gång så hon kan få höra det då istället.
Juste ja, jag spelade fotboll i morse också, sm-kval i futsal om man ska vara exakt. Jag var ungefär lika bra som jag förväntade mig efter att inte ha tränat på 2-3 veckor, med andra ord var jag inte den vassaste kniven i lådan. Kan bero lite på den tidiga timmen också, matchen började nio...i Slite vilket innebar att jag var tvungen att kliva upp tidifgt som attan och brumma iväg tillsammans med Johnny till samlingen. Lyckligtvis blev det lite belöning med att kliva upp tidigt genom att vi vann matchen med 4-3 vilket inte direkt var min förtjänst.
Nej nu ska jag krama kudden. Tack och god natt

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0