Rädsla...

Jag vet att du kommer att komma tillbaka men det är tiden fram till det att du gör det som kommer att vara jobbig, tanken att du kommer tillbaka är för mig samtidigt väldigt skrämmande, allt blir ju inte som i sagorna och människor förändras, ibland till det bättre, ibland till det sämre, ibland varken åt det ena eller andra hållet utan bara förändras eller är inte som man minns dem. Det är nog det som skrämmer mig mest, att det kommer vara så mycket annorlunda men ändå samma människor. Jag vill inte vara ett hinder i din väg, även om du säger att jag inte är ett hinder så är jag nog det ändå, om det är sant det du säger, det jag säger är i alla fall det, det är också något jag är rädd för, att det känns så underbart att vara med dig och att jag kanske bara kommer att få vara det ett par gånger till och sen kanske aldrig mer, inte på samma sätt, kanske inte alls, det får tiden visa....Den där jävla tiden.



Tanken var att jag skulle lägga upp en låt här från youtube men dessvärre fanns inte låten jag letade efter där så ni får nöja er med texten. En text som ni helt klart inte kommer att läsa för det är väl faktiskt så att man inte läser sångtexter och liknande när folk lägger upp sånt, eller hur?

Someday, when I'm older
And they never know my name
Somehow, if I'm honest
I can never feel ashamed
Maybe I was wrong to
Hold you up so high
Now I know I've lost you
To the feelings I kept inside

I don't know if it felt like
I wanted you here, the way that I wanted you last time
We're not on the same page, you don't even know me
Cause you never took the time

Someday, when it's over
And you never show your face
I hope you'll remember
How I tried to make you a place
And so now, I move on
To keep my piece of mind
In someway, I've failed you
But I just ran out of time

I don't know if it felt like
I wanted you here, the way that I wanted you last time
We're not on the same page, you don't even know me
Cause you never took the time

I'm not sure that you hear me
I'm not sure that you look at me the same
I will always be attached to you
But I'm never gonna feel the same

I don't know if it felt like
I wanted you here, the way that I wanted you last time
We're not on the same page, you don't even know me
Cause you never took the time
No, you never took the time

Someday, when I'm older...

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0