Damdadda!

Jag har kommit fram till när jag kan spela match! Jag kan spela på söndag, usch vad kul det ska bli, i alla fall tycker jag det just nu.

Det var mycket folk på maxi idag, inte riktigt lika mycket som för två veckor sen men mycket folk var det, dessutom råkade jag ha lite dålig koll på när jag slutade, hade nämligen gått runt hela dagen o trott att jag slutade sju men icke sa nicke, jag slutade visst halv åtta. Hoppsch, imorgon är jag ledig och ska spedera dagen med Ragnhild, mycket bra tycker jag. På kvällen ska jag antagligen träna, det är också kul så det blir helt enkelt en bra dag, tänk vilken lyx man kan leva i.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0