Byebye

Ja då var det tack och hej med Johan Olsson som åkte iväg o påbörjade sin lumpen-tjohej-grej i måndags, lyckligtvis finns det hopp om att han kommer tillbaka förr eller senare.

I fredags var jag och Ragnhild på romateatern, det var trevligt tyckte jag enda dåliga med det hela var vädret men det är ju inte någon som kan påverka det ändå så varför klaga?

Är nu inne på min sista arbetsvecka, har jobb fram till på lördag sen får man se vad som händer, vandra ut i planlösheten och ta dagen som den kommer. Vissa verkar ha klart för sig vad de ska göra och när de ska göra det, jag å andra sidan är helt nollställd och helt utan planer och planering, kanske inte helt optimalt...

Blä kommer troligen inte få spela någon match den här veckan heller, i helgen jobbade jag på lördagen när det var match med Eskelhem och i söndags fick jag sitta på bänken hela matchen med IFK, inte så överdrivet skoj. Den här veckan verkar inte bli bättre, jag jobbar återigen när Eskelhem har match, jag trodde att det var match på lördag så jag hade ordnat så att jag jobbade 8-15 men tji fick jag, matchen är tydligen på torsdag och då jobbar jag och jag har inte lust att byta pass för då skulle jag förlora ungefär 300 kronor, räcker med att jag förlorade ungefär lika mycket på mitt lördags pass, kunde jobbat 15-22 och fått mer ob-tillägg menmen livet är som det är.



Vill du åka så vill jag inte vara ett hinder för dig, bara du säger till mig vad du vill göra så får jag leva med det

Kommentarer
Postat av: ragnhild

När du slutat jobba kan du hälsa på mig på mitt jobb varje dag tycker jag :)

2009-08-04 @ 17:41:52
Postat av: Johan

riktigt så extrem blir jag nog inte men jag har ju lovat dig att bjuda på kaffe och äpple så någon gång måste jag ju komma på besök

2009-08-04 @ 23:28:21

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0