Tudeluuu

Tyvärr så blev det inte som jag ville igår, matchen slutade 4-4 och Chelsea gick vidare istället. Men det var en galen match så det var kul att se ändå. Till mitt lilla missnöje så visas inte Arsenal-Villareal på TV 6 men fick med lite tur en länk från Emil så jag kan se den på nätet, helt okej hackar lite ibland men helt klart bättre än ingenting. Dessutom beror nog hacket på att mitt internet är segt. För att göra det hela lite bättre så leder arsenal med 1-0. Gut, gut, inte nog med att jag sitter o ser på fotboll, jag ser på master and commander också. Skulle ha fått se skissen till tatueringen Emmie gör åt mig men hon glömde tydligen bort att skicka den eller så försvann den på vägen, vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ska du göra en tatuering?? :O Var det inte du som var så himla emot när jag sa att jag skulle göra en? :P

2009-04-25 @ 12:14:30
URL: http://lizatigern.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0