Påsklov jag gillar gör

Tjohej nu har jag påsklov, jag är glad över det, ska bli skönt att bara glida runt här hemma utan så mycket tider att passa. Har inte hänt speciellt mycket spännande, skolan är en ganska ospännande plats faktiskt. Solen skiner idag vilket är bra, nästan så att jag ska rota fram ett gammalt inlägg om en teori i jag hade förra året som hade med solsken att göra. Är sävefest ikväll men jag ska inte gå, av blandade anledningar, bland annat vill jag gärna bli uttagen till DM-matchen i helgen och då är det bra att göra en bra träning innan vilket kräver duglig sömn, jag är trött ändå så att det räcker och blir över.


Du har inte insett att dina "försök" kommer alldeles för sent? Den egentliga chansen för någon vettig vänskap försvann för över en vecka sedan.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0