Nu har vi enats om det iaf

Ett litet tillägg till mitt förra inlägg kan vara att jag faktiskt cyklade hem snabbare, kan bero på kylan, kan bero på att cykeln krånglade, kan bero på annat vem vet.
När jag kom hem kände jag mig inte speciell hungrig men dessvärre märkte jag att jag var hungrig efter ett tag så jag var tvungen att knalla hela vägen ner för trappen till köket, hitta något äta och gå tillbaka till datorn, fatta vad jobbigt.

Nu sitter jag och ser på Chuck, skulle egentligen skriva något ordentligt men sen så glömde jag bort det.


Med lite tid, tålamod och lite vilja kan man uppnå mycket, vad vill du uppnå?

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0