Helluu

Tjohej idag var det skola igen och hur lycklig var jag över det? Inte alls kan jag avslöja, speciellt inte att det var tisdag, inte för att det är något fel på lektionerna utan för att det är fel på hålan, jag menar hur kul är det att ha tre timmar håla? Jaja i vilket fall som helst så började dagen med att brandlarmet började tjuta så fort man kom in i skolan så det blev att vända om och gå ut igen, till och med skolan ville vara ledig lite till. Tyvärr så var det falsklarm....som vanlgit och man kunde "säkert" gå in igen, spenderade min sovmorgon med att sitta i kaffis och svära lite över matten som jag behöver plugga på. Som min lilla räddare i nöden började biologin och jag var såklart på plats. Lektionen var faktiskt inte så spännande som man skulle kunna hoppas utan vi satt och såg på en film om immunförsvaret, tråkig men säkert lärorik. Sen efter denna lilla filmvisning så var det dags för den mycket spännande hålan, gjorde inte så väldigt mycket vettigt då om jag ska vara ärlig fast jag ändrade iaf tiden för när jag ska ha min körlektion, skulle egentligen ha den på fredag men lyckades få en tid på torsdag istället, tyckte inte det var så bra att ha körlektion dagen efter en treafest. Var på Team sportia med Manfred och kollade på fotbollsskor också, hittade ett par som jag faktiskt blev riktigt sugen på att köpa.
Efter vår lilla titt på skor och hämtande av högtalare hos Lovisa så var det åter till skolan där vi degade i kaffis tills det var dags för mikrobiologi, inte så farligt ansträngade utan snarare segt. En glädjande nyhet för mig är i alla fall att jag troligen får VG.

Puma V1.08 The blackout mig vill ha, nu!


Nu på kvällningen sitter jag här hemma och gör inte så väldigt mycket, har konstaterat att det går jäkligt bra för min "gubbe" i FIFA09, har spelat en säsong och är redan bättre än C. Ronaldo och öser in mål i Arsenal, för den som brydde sig liksom dvs ingen.
På tal om fotboll så visas det Champions League på TV 6 ikväll, tyvärr så är det matchen mellan Chelsea och Liverpool och det känns inte direkt som någon vansinnigt spännande match eftersom Chelsea vann med 3-1 på Anfield, knappast att Liverpool åker till Stamford bridge och spöar skiten ur Chelsea även om visst Liverpool är ett jäkla cup-lag så vem vet under har hänt förr. Sitter o håller tummarna för Arsenal nu i alla fall.



Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0