Grillad

Igår kväll var det grilldags för första gången i år, i alla fall första gången som man "sommargrillar". Under kvällens gång märktes det att jag och Manfred kanske inte är några mästare i köket men som tur var så fanns Manfreds glada mor att tillgå med hjälp och tips så mat blev det till slut och gott var det. Efter att vi fyra glada pojkar (Manfred, Patrick, Johan och jag) hade ätit så smiskade jag dem i Halo3, inte direkt någon ovanlighet men dessvärre fick jag lika mycket pisk i guitar hero efteråt vilket inte heller är någon ovanlighet. Annars så händ det väl egentligen inte så väldigt mycket skoj igår, degade runt i hemmet och pluggade lite matte, usch blä och usch en gång till. Är nog tvungen att plugga lite idag också är jag rädd, usch.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0