En dag....typ idag

Blä idag skulle vi redovisa på mikrobiologin, inte för att det var speciellt jobbigt eller så men det kändes som att jag inte riktigt hade koll på vad jag pratade om. Kom på att det har jag väl aldrig men det är lite annorlunda att hålla en redovisning när man bara pratar utan att veta vad man snackar om. Efter mikrobiologin var det dags för veckans mysigaste lektion, två timmar och fem minuters fysik. Jag lyckades vara koncentrerad nästan hela vägen men på slutet blev det nog lite flum på bakre raden, tänk vad som kan hända när man sitter bredvid Johanna och Manfred. På eftermiddagen var det projektarbete som gällde, gick faktiskt lite framåt så än så länge finns det hopp för vårat projekt. Efter en sväng hemförbi huset så var det träning i det fina vädret, tyvärr gick solen ner så man fick den i ögonen och inte kunde se bollen men det var trevligt, gick för övrgigt nästan bra.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0