DM och lite annat

Jo men visst idag skulle man då vara med o spela DM mot FG 86, eller spela förresten jag satt på bänken i 90 minuter, inte så jäkla kul. Jag fick i alla fall spela idag ändå eftersom Eskelhem spelade match efter så trots att jag satt på bänken hela DM-matchen så fick jag spela 90 minuter fick spela anfallare till på köpet, kul tänkte jag och visst var det kul.....i 45 minuter sen så var det inte direkt några roliga bollar man fick att jobba på, typ tre meter överhuvudet eller så passade man deras målvakt och hoppades att jag skulle hinna först till bollen. Men visst ska inte gnälla fick ju spela. Men något som jag känner för att gnälla på är att jag fick skavsår av mina skor, lite dumt tycker jag eftersom jag haft skorna sedan i september, tycker att Puma kan börja sälja årets modell av V1, typ enda skon som jag kan använda utan att paja fötterna synd bara att det än så länge bara finns förra årets modell. Om jag ska vara helt ärlig så skulle jag helst vilja ha modellen som de sålde 2007 i skin men dessvärre så finns de inte längre att köpa och de som jag hade är inte riktigt i användbart skick längre, tyvärr. Bortsett från fotbollen så har det inte hänt speciellt mycket spännande, fick ett sms från Emmie som jag inte fattade förut men det överlevde jag, jag har ju överlevt alla andra gånger jag försökt förstå henne och se vad man fick för det.....

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0