Äntligen!

Äntligen är projektredovisningen överstökad, gick ganska bra och var inte så farligt, råkade tappa bort mig ett par gånger men som helhet gick det bra. Efter att ha lyssnat på allas redovisningar kan man inte annat än konstatera att alla har gjort ett jobb med sina projekt och den helt klart största positiva överraskningen stod Joel för, satan han kan ju på riktigt vilket han lyckats hålla dolt i tre år.
Orkar inte skriva så väldigt mycket just nu men kan notera att jag råkade somna på sängen och sov i ungefär en timma efter att jag kom hem, låg med överkroppen tvärs över mina sängar och fötterna på stolen vid datorn såg säkert lite halvdumt ut men det var bara jag här och jag sov så ingen såg något. Nu ska jag äta och inte åka till fridhem

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0