Vissa dagar...

Vissa dagar går allt bra o man känner sig pigg o glad på alla sätt som finns medan man andra dagar lyckas få allt att gå emot en, jag har nog på den senaste tiden haft fler av den senare typen....idag är en sån dag.

Vaknar klockan tre på natten för att jag inte kan andas, shit happen tänker jag o somnar om. Vaknar igen klockan halv sju denna gång för att U2 sjunger "Beautiful day" i örat på en. Stiger upp ur sängen med en igenkorkad näsa, huvudvärk och en känsla som kan liknas vid bakfylla...om det ändå vore så väl. Efter att min hjärna kommit något närmare vaket statie insåg jag att jag är extremt förkyld och efter att ha gett upp mina tappra försök med att äta frukost då jag hela tiden var tvungen att avbryta ätandet för att hosta, inte så kul, beslutade jag att jag skulle stanna hemma från skolan. Enda positiva med den här dagen är att mina magmuskler säkert blivit dubbelt så starka av allt hostande.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0