Vissa dagar en gång till...

I mitt senaste inlägg svammlade jag lite om hur fruktansvärt värdelösa vissa dagar kan kännas, idag har det varit tvärtom. Vet egentligen inte varför för det har inte varit någon speciellt rolig dag. prov i matte och ett läxförhör på tyskan som jag hade gjort lite godtyckligt. Skoldagen avslutades med en fysiklektion som var ganska nära att bli en filosofilektion men man kan inte få allt utan till slut satt man o räknade ut hastigheter o åldrar o annat ointressant. Nu på kvällen blev det ett träningspass där jag för första gången kände att jag kunde ge allt, var dock inte nöjd med träningen riktigt eftersom mina passningar var ungefär lika exakta som ett sandpapper i en öken. Men men ska inte gnälla allt för mycket var trotts allt min andra träning på två veckor.

Annat intressant som hänt sedan jag skrev sist är att min cykel blivit stulen och än så länga måtligt ersatt även om jag idag lyckades rota fram en cykel att ta till träningen, inte världens bästa men det är ju inte jag heller....

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0