Vad gör man om man har 30.000 dominobitar och för mycket fritid?

Nu skulle man kunna tro att jag hade tänkt sitta här o svammla om domino i en kvart men icke sa nicke det får räcka med en två minuter lång film.
 

Så nu när ni granskat dessa dominobitar falla o återuppbyggas kan ni lika gärna göra något annat lika meningslöst, nämligen läsa det jag skriver.

Dagen har fortskridit som väntat, degade på aktiekunskapen, åt mat, degade på numeriskametoderna fattade lite som omväxling, såg på när Muffin, Skägget och Moroten åt mat. Skägget tyckte att jag snackade för mycket och tyckte att jag kunde börja skriva blogg istället för att sitta där o babbla irrelevanta saker, snacka om att den killen har dålig koll. En anledning till att jag inte skriver alla irrelevanta saker här på min blogg är att jag, snackar om dem eller tänker lite på dem o sedan glömmer jag dem. Aja åter till min skoldag, efter att granskat de ätande monstrena gick jag till trafikkunskapen där jag av någon anledning satt o snackade med någon Sonny, ingen aning om vad det är för människa men han går iaf EL(!) och har bott i Stockholm. Värt att notera är att min spionoffer hade svarta strumpor och rött nagellack idag. Efter allt degande i skolan så bar det av till Traume o träning. Såklart så börjar det regna när träningen började visserligen slutade det efter fem minuter och det enda resultatet av regnet är att det är optimalt underlag för glidtacklingar, gissa vem som testade några mycket ineffektiva.

Efter denna faktiskt ganska roliga träning så bar det av hem på mitt vrålåk till cykel. Efter ett välbehövligt mål mat bar det av till datorn för att rota fram en nyhet på tyska, gärna en som handlar om något som hänt i tyskland. Men eftersom jag är lite kräsen av mig hittar jag inte något kul som hänt i tyskland utan istället fick det bli en nyhet om norska diabetikersamfundet, eller något likande, som hade en mindre lyckad galamiddag där 100 av 250 gäster blev magdåliga av maten och 33 fick till och med uppsöka sjukhus. O jag trodde jag var dålig på att laga mat! Nej nu ska jag göra något onödigt och bortkastat, har dock inte bestämt mig om det blir tv eller xbox ännu men jag hinner nog båda. Ha det!

Tss trodde ni det var slut nu? Ni kan alltid titta på denna underbara bollkalle medan ni sörjer att mitt inlägg är slut för denna gång.


Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0