Upp som en sol ner som en pannkaka

Som jag skrev igår var jag på bra humör och det kändes som att inget kuunde stoppa mig från avv vara det. Tji fick jag! När jag vaknade idag var allt det glada borta, inte direkt sur heller men kände mig inte direkt toppenglad heller, vet egentligen inte riktigt vad det beror på, hade inte direkt hänt speciellt mycket tråkigt medan jag sov åtminstone inte vad jag är medveten om. Inte blir det bättre av att jag kommer till skolan för sent tar kemiböckerna och går på min fysiklektion. Inte så lyckat så jag blir tvungen att lyfta min breda bak o vandra tillbaka till skåpet för att göra vissa ändringar av bokvalet.
Efter att skoldagen passerat med lite blandad framgång cyklar jag hem medan jag stör mig på att jag ännu inte fått något svar på lite frågor från en viss person samt att jag inte har någon musik. När jag kommer hem kommer jag på att jag faktiskt hade kunnat lyssna på musik om jag hade orkat plocka upp mitt headset  ur fickan. Några svar kan jag säga att jag ännu inte fått. Ikväll är det tydligen fest hemma hos Alex men ska nog inte ta mig dit inte speciellt sugen på fest samtidigt som jag har match imorgon och den bästa uppladdningen är kanske inte att festa kvällen/natten innan.

Nej nu ska jag sätta mig i ett hörn o gnälla på hur världen är och morra lite för att jag inte fått något sms ännu

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0