Ojoj kommentarer!

Idag har det hänt, två gånger dessutom! Det var över en månad sedan det hände senast men nu har någon lämnat kommentarer på min blogg.

Annars då? Jo tack jag lever o är glad, det mesta har gått bra den här veckan, inte allt för farligt i skolan och har tyckt att det varit kul på fotbollsträningarna. Har egentligen inte hänt speciellt mycket spännande saker den senaste tiden men det gör inte så mycket jag är glad ändå.
Helgen är räddad också, kommer inte bli utan något att göra speciellt mycket, måste plugga kemi, skriva labbrapporter, skriva ett A4a om något aktiebolag. Mitt i allt skolarbete ska jag hinna sitta på bänken i a-laget mot Klintehamn, så fall om någon har vägarna Klinte på lördag kan ni ju stanna till o titta lite, på söndag ska jag åka till Uppsala och troligen sitta en stund på bänken där också men kommer förhoppningsvis att få spela en stund också, likadant här, om ni har vägarna förbi kan ni alltid stanna till o titta lite, Årsta IP heter planen och jag har ingen som helst aning om var den ligger mer än att den ligger i Uppsla.

Detta var allt för idag, tack o hej smördeg

Kommentarer
Postat av: nattha

hihi :D Vilken händelse =)

2008-09-19 @ 16:28:27
URL: http://thainattha.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0