Oj nu blev det inaktivt igen

Jag måste be om ursäkt för att jag inte lyckats hålla mig speciellt aktiv denna vecka, finns ingen bra förklaring till detta enorma brott så jag skiter i att ens hitta på en bra förklaring. För att gottgöra alla (tre-fyra) som orkat masa sig in på min blogg så har jag ett glatt litet filmklipp med en grymt störande apa

Nu när ni blivit på gott humör så tänkte jag förstöra det med en gång genom att skriva lite mera. Eller jag vet egentligen inte hur glad du blev av att se det där klippet, om du nu gjorde det.

Veckan som gått har passerat utan några större missöden, lyckades läsa alla sidor i "Der Hahn ist tot" till tyskalektionen i torsdags dessvärre pluggade jag inte till kemiprovet samma dag resultatet blev att jag inte hade allt för stor koll på kemin. Så mycket annat skoj har det inte hänt i skolan i veckan utan nästa roliga grej som hänt är när jag, Muffin och Olsen brother spelade xbox och gjorde ett allmänt försök till att ha trevligt vilket enligt min mening gick ganska bra. Dessvärre var jag för lat för att städa undan innan jag gick o la mig så det första jag såg när jag vaknade (halv tolv9 var några ölburkar som stod i skräpade på mitt rum.

Nej nu ska jag ringa Hasse så jag slipper gå till Hemse imorn.

Kommentarer
Postat av: A

Hihi den var rolig. Mer sånt!

2008-09-29 @ 17:41:50

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0