Loj och "petad"

Jepp idag har jag nog slagit mitt personliga rekord i lojhet, har inte gjort något vettigt  på hela dagen ungefär, hade ingen aktiekunskap så jag hade sovmorgon till elva. En sovmorgon som jag utnyttjade till fullo till att just sova. Lyckades iaf tajma in med bussen till stan så att jag slapp cykla på den där grejen som ska föreställa cykel. I skolan hände det inte så mycket på någon av mina lektioner, nummeriska metoder satt jag o fattade lagom mycket och trafikkunskapen var bara seg. Enda ljuspunkten under skoldagen var Muffin som verkade helt lost i sitt eget lilla huvud och Bulgarien som susade förbi mitt skåputrymme för att sedan susa tillbaka för att säga hej innan hon försvann igen. Var även o tränade nu på kvällen, vi juniorer skulle ha en lätt träning eftersom vi spelade match igår medan några av oss fick spela match i gotlandsserien, hade nästan lust att göra det bara för att det gick så dåligt igår men Roger lät mig inte göra det med motiveringe "Du spelade 90 minuter igår." Det stämmer visserligen men jag ville spela ändå men så blev det alltså inte utan jag fick minsann knalla hela vägen till b-planen där vi skött på Hasse, vilket jag kände mig motligt motiverad till, tills det att a-laget då vi spelade match på en mindre yta. Återigen lyste min inspiration med sin frånvaro men fick helt plötsligt lust att spela fotboll på riktigt även om det mest var för att jävlas med Thindér som anser sig så fruktansvärt bra. Lyckades åtminstone tunnla honom en gång utan att få benen avsparkade (framsteg!)

Nu sitter jag här i min ensamhet på mitt rum men är glad ändå, funderar på att göra lite läxor men det kommer jag nog inte att göra xboxen lockar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeejs blegg jehen, menge sem kemmenterer jee breeee

2008-09-18 @ 19:53:05

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0