Nu har jag rätt till att vara gnällig!

Usch jag är dålig på att sitta still, dessvärre är det det enda jag kan för tillfället. För den som inte är insatt i orsaken till detta kan jag berätta att jag har fått en infektion i eller invid hälsenan i högerfoten vilket gör gräsligt ont just nu och därför käkar jag penicillin ända fram till nästa måndag. Detta pillertuggande resulterar i att jag inte kommer att kunna vara med i AIK;s "KM" som inträffar den 11 oktober dessutom är risken väldigt stor att jag heller inte får vara med i kvalet till juniorallsvenskan som är är 15 och 18 oktober.

En annan sak som gör att jag tycker att jag  har rätt till att gnälla är det är kanelbullens dag idag, inget ont i det men här kommer anledningen till att jag gnäller, JAG HAR INTE FÅTT NÅGON BULLE IDAG!

Nej nu ska jag springa iväg på en fot till någon annan plats i huset för att se vad som händer där.
Juste grattis en gång till Manfred! Inte varje dag du fyller 18. Visserligen var det igår du fyllde men jag skrev som bekant inte något inlägg då

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Naawww! Synd att du inte kan springa hem till mig, du skulle du kunna få en kanelbulle :P Fast med tanke på vad vi såg igår, när kanelbullen kom fram i TV xD jag tycker synd om dig vännen, hoppas allt går bort snabbt!!! Jag blåser en kyra-på-dig-vind till dig!!

2008-10-04 @ 20:31:12

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0