Södertälje plastplan nästa

Johapp då skulle man tydligen åka till Södertälje, staden i skogen, och spela match mot Syrianska imorgon och till min inte allt för stora förtjusning så ska vi tydligen spela på konstgräs och inte riktigt, inte så fasligt kul. Anledningen till detta är att deras a-lag ska kunna värma upp i en och en halv timma innan sin match, dryga eller vad eftersom vi inte fik tidigarelägga våran match bara för att....

Nu när jag loggade in såg jag dessutom att folk hade kommenterat mitt senaste inlägg, det var ju faktiskt kul ganska länge sedan någon sa något mera kommentarer välkomnas. En av kommentarerna var dock inte så fasligt konstruktiv "Kass blogg" inte direkt så att jag tvingar den som skrev det att läsa min blogg dessutom var personen i fråga så feg att den inte ens skrev sitt namn, herregud tror du jag ska springa efter dig o slå på dig med en bambustång eller?

Det var egentligen allt jag hade att säga för stunden over and ut

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0