Onsdag

Juuupp idag är det av någon anledning onsdag och eftersom någon jäkel tycker att det är så förbaskat roligt att planera saker så att man gör dem på onsdagar fick jag inte vara ledig idag, istället skulle jag till skolan i en hel halvtimme. Roligt värre men det var bara att gilla läget, fick skjuss av morsan så man får väl vara glad för det. Hade muntliga nationella i engelska för den som vill veta. Gick ganska hyfsat tyckte jag och dagens citat måste vara när Kladdas sa till Sandmänniskan: "You seem to be a female terminator." något åt det hållet var det iaf. Åkte hem och fortsatte mitt sociala liv med FIFA 08 innan det bar iväg till den dära träningen. Gick faktiskt bra till skillnad från hur det gick på matchen i måndags. En sak som är lite kul är att Darren springer på gymmet konstant och har gjort det hela vintern medan jag har varit hemma o ätit glass o gjort annat kul ändå klarar han inte av att trycka iväg mig i närkamperna, kanske inte någon annan som bryr sig om det men jag tycker det är lite kul iaf.

Nej tack o hej levermacka nu ska jag...spela FIFA (fattar att du blev chockad)

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0