Nu var jag här igen

Jag vet att det bara är några minuter sedan jag skrev här men jag kom bara att tänka på en sak. Jag har fasen inget riktigt smeknamn. Iaf inte något klockrent smeknanmn som folk lätt kommer ihåg o som man använder. Jag menar Komposten är ju inte så många som säger, folk skriver det någon gång ibland, Ansin är inte heller något smeknamn utan helt enkelt mitt efternamn. Skulle ju faktiskt vara lite kul att ha ett smeknamn som jag kan mysa med när jag är ensam hemma på fredagkvällarna. Ge mig ett smeknamn så är ni snälla jag vill ha något att krama

PS. sveriges tränare i hockeyn ser jäkligt roliga ut när de är likadant klädda. DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte johns?

2008-05-19 @ 16:48:11

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0