Länge sedan nu...igen

Jag har kommit fram till att jag inte är världens bästa bloggare. Det kom jag fram till för ganska länge sedan men för att ens ha chansen att vara det måste man nog vara lite mera aktiv än vad jag är, dvs mer än en gång i veckan. Men egentligen hur kul skulle mina inlägg bli om jag var inne o skrev massa onintressant tjafs? Fast det är ju faktiskt det jag gör hela tiden men aja shit happens. Denna afton tillbringar jag framför tv för att se på de där skitlagen Manchester United och Chelsea göra upp i någon konstig kupp som heter champions league. Står 1-1 och är ruggit bra match. Annars idag har jag varit hemma (som omväxling) och sedan tränat... som vanligt.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0