Kommer något bra rubrik på inte

Egntligen har jag inget vettigt att säga men kan ju iaf säga att jag inte gjort tyskaläxan, den sista för året, kanske gör den lite sen.

Annars? Jovars jag lever, det känner jag i benen. Har egentligen inte gjort speciellt mycket den senaste tiden, hade varken träning eller match i helgen så jag såpade runt lite för mig själv i min ensamhet, klippte farfars gräsmatta bland annat. (Min farfar är visserligen död men gräsmattan lever som aldrig förr.) Just nu kännmer jag mig som en hög med klump, seg i varje del av kroppen, orkar inte ens lägga mig ner. Fatta hur seg jag måste vara då. För att göra hela mitt liv ännu värre så kliar det på magen. Såja det var bättre. FAN nu började det klia på knäet, men det orkar jag inte göra något åt, det får klia bäst det vill muahahaha.

Kommentarer
Postat av: S.W

Du va inte helt ensam hela helgen...eller?:P

2008-05-20 @ 17:55:45
Postat av: Komposten

Jooo jag var jätte ensam hela helgen. Det var dock någon som kom o störde min ensamhet:P

2008-05-20 @ 20:33:12
URL: http://komposten.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0