Helg med älg

Idag är det då en lördag, en helt vanlig lördag, lika lång som alla andra lördagar dvs 24 timmar för den som inte vet det.

Dryg inledning eller vad men aja sånt får du ta. Jag har varken lust eller ork att skriva något långt inlägg just nu, du får ju tänka på att det är morgon. Igår var jag efter träningen ute i Buttle o blev myggbiten men smällar man får ta fick ju hoppa i (eller säger man på?) en studsmatta. Efter allt studsmattehoppande (5 min och sen satt man ner o pratade med folk i en evighet) gick jag och Bulgarien hem till henne för att värma oss.

Idag då på denna lördag ska jag spela match, min tredje denna vecka faktiskt. Spelade match i torsdags med VAIS mot FC Copa vilket är en samling avdankade alagare från Gute, trotts att de var megafavoriter inför matchen lyckades vi slå till med en ännu större skräll och vinna med 3-2. Idag är det inte några avdankade alagare som väntar utan en samling vandaliserande ungdomar från Enskede om jag inte missminner mig.

Aja nu får det vara färdigpratat om fotboll, nmui bryr er ändå inte och för den som motförmodan skulle bry sig kan jag säga att matchen spelas på Säveplanen klockan 16.00.

Tack och ajöss

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0