Förlåt

Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterar min blogg.

Så då var det avklarat. Egentligen har det inte hänt speciellt mycket spännande i mitt liv, nationella prov i både det ena och det andra, annat tråkplugg och såklart en samling med fotboll.

Eftersom jag inte riktigt vet när jag uppdaterade min blogg senast (orkade inte kolla) så vet jag inte vad du din tokige läsare redan vet. i vilket fall som helst så är nästan alla nationella prov avklarade, i alla fall de som känns viktiga, tyska känns till exempel inte så jäkla viktigt. Spelat premiär i juniorallsvenskan har jasg också gjort, första premiärmatchen jag är med i på tre år. Medan jag ändå är inne på fotboll så kan jag säga att jag spelade match med VAIS igår mot Eskelhem med bland annat Muffin i laget. Matchen gick spikrakt åt skogen för mig. Fast det är klart  vad kan man vänta sig när man spelat på en plan med meterhögt gräs? Eskelhem vann med 2-0 vilket faktiskt var ganska rärrvisst eftersom de iaf lyckades passa tre gånger till varandra inom laget innan de blev av med bollen.

Idag för att bli lite aktuell har jag
haft nationellt prov i matte D, det var så roligt att jag höll på att somna på stolen, eller det kanske var för att jag var trött jag vet inte riktigt. Efter det skojsiga provet hade vi flera mil med håla fram till det att biologin började. På biologin gjorde det inte så mycket, i alla fall gjorde inte jag o Muffin så mycket, vi rotade fram lite flaggor och sedan störde vi massa andra i klassen.

Sinnesstämmning: Kombination mellan arg, glad och grinig dvs att det är tur för dig som läser att du inte är med mig just idag.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0