Ensam med Ingalill

Idag var det då en sån där onsdag som man ska vara ledig på men i helvete heller, ska såklart till skolan och ha bokeximination. Gick faktiskt helt okej med tanke på att jag läste ut boken igår innan jag hann somna.

Annat jag gjorde igår var att gå i skolan en sväng, gjorde nog ungefär vad man skulle lyckades hålla en presentation på tyska i hela två minuter, Scheisse vad kort! Aja skönt att det är över.

Efter skolan drog jag till traume för att träna, kunde jag tro! Var tydligen ingen träning däremot var det match med B-laget, dock fick jag vänta i över en timma, läste tidningen ganska noggrant. Själva matchen var mot FG86. Vårat lag innehöll bara juniorer och FG var ungefär likadana men hade en "vuxen" målis som dessutom var ruggigt sämst. Värt att nämna är att vi inte hade någon målis så vi fick kasta in Simon i målen. Fick börja matchen på min favorit position, bänken. Efter att ha blivit varm om baken i 45 minuter fick jag äntligen lufsa in på gräset, som central mittfältare! Gjorde inte bort mig allt för mycket hoppas jag även om jag råkade passa snet så in i väggen i slutet, passningen hade gjort att Gabbe hade fått i princip öppet mål. Men ska inte klaga eftersom jag på någon märklig vänster lyckades få bollen att studsa på foten och hela vägen in i mål.


Nu sitter jag o ser på ishockey, oj inte längre Sverige råkade visst vinna. Grattis idioter

Nej nu ska jag inte plåga er längre

Heja Norge!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0