Väldigt länge sedan

Oj hoppasn nu var det länge sedan jag skrev något här, en vecka ungefär. UNder veckan har det inte hänt speciellt mycket, knappt varit i skolan eftersom vi hade PLUT-dag i tisdags och som vanligt ledig på onsdagen. När man väl ha förpassat sig till skolan har man suttit o micklat med miniprojektet nästan hela tiden. Aja efter skolan i måndags åkte jag till Bulgarien och stannade där till på tisdagen. När  jag kom hem skulle jag skicka min del av min miniprojektsgrupps PPP till Karin men då funkade såklart inte internet lyckades iaf få iväg eländet på onsdagen när internettjosan funkade relativt. Tillbaka i skolan på torsdagen med tyska o idrott, lagom skoj som vanligt. På den efterföljande mattelektionen gick Gunnar igenom provet alla lyssnade väldigt uppmärksamt....NOT, när han hade en uppgift kvar upptäckte han att det inte var så många som brydde sig och sa därför att alla som inte ville lyssna kunde ta rast, fem satt kvar resten gick. På fredagen var det miniprojektarbete nästan hela dagen förutom den älskade mattelektionen på eftermiddagen. Efter en väl utförd skolvecka åkte jag till Bulgarien (igen) och kom hem idag lagom för att få hjälpa far min med att provmjölka, skriva upp hur många mjöklpacket man får från varje ko och slänga lite provet i provrör, såklart älskar jag att göra detta nääästan. Inte har jag tränat något denna vecka heller, har varit förkyld sörru, jäkla någon att smittas. Men nästa vecka blir det npog åka av, jag menar vem orkar sitta hemma o glo hela kvällarna?

Jeep nu ska jag återgå till mitt FIFA spelade harre bratter

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0