Usch se på mina knän

Jo mina knän är inte den snyggaste uppsättningen för tillfället anledningen är att jag igår spelade match mot VAIS med AIK....på grus(!) Smidig som jag är råkar jag snubbla o skrapar upp knäna, smart Bengt, fast det gjorde inte ont då utan var mest irriterande att understället klibbade fast. Matchen gick skapligt var inte helt vilse på planen i alla fall även om jag inte var helt säker på var jag befan mig ibland. Lyckades iaf sparka världens hål i luften när jag skulle rensa en boll som kom rullande mot mig, dessvärre studsade den över foten på mig, ajsing bajsing tönkte jag o var nära att sopa benen på en i VAIS. Info om matchen i övrigt: Jag spelade vänsterback (överlycklig) i ca 75 minuter o sedan vänstermittfältare i tio (var utbytt i hela fem minuter), vi vann med 2-0, Hulken gjorde båda våra mål (båda på hörna), Fagis behandlar hästar som katter (fråga inte), jag hatar grus och det låter mer när Wisby Innerstad gör mål än när FG 86 gör mål.

Idag har jag konstaterat att jag blivit lite förkyld, nedrans Frida eller pappa eller Sofia som har smittat mig, kan vara någon annan också men vem vet, inte gör jag det i alla fall. Annars har jag inte gjort så stor nytta idag men har i alla fall skrivit min
loggbok o skickat in den samt läst igenom en artikel o försökt få den att bli lite roligare att läsa vilket var ganska svårt.

Naa nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, har inte så fasligt mycket nyheter att komma med mer än att det bara är en skoldag innan jag är ledig i två nya dagar.

Nej nu ska jag sova om ett tag god natt

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Det är säkert jag som smittat dig! Jag har ju varit fett sjuk ju!!! :P

2008-03-10 @ 21:26:03
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0