Sitta och sitta och sitta och sit....zzz

Jepp idag (måndag) var det sånna dära framtidsdagen men jag började faktiskt inte med det utan dagen började i Södervärns(!) aula där jag lyssna på några redovisnningar om världsarvet Visby. Efter de väldigt "intressanta" redovisningarna (tröttnar när man hört samma sak några gånger men jag var faktiskt inte tvungen att lyssna på dem utan hade ändå inget bättre för mig) så var det då dags för att sätta sig i skolan o lyssna på lite folk som skulle babbla om lite allt möjligt. Värnplikten var faktiskt ganska kul att lyssna på mest för att de som snackade var jäkligt sköna typer. Resten av grejerna man lyssna på var lagom underhållande med mer fakta o trams som man skulle komma ihåg eller något i den stilen.
Efter skolan åkte jag för första gången på en hel vecka o tränade, eller egentligen är det mer än en vecka sedan jag tränade men "bara" nio dagar sedan jag spelade match, snacka om lång återhämtning. träningen gick ungefär som väntat, helt åt skogen med andra ord men är ändå ganska nöjd med min insats, kunde ha gått värre.

Avslutningsvis vill jag säga att man kan få in en bandvagn i Mcdonalds drive-in men att det inte är att rekomendera.

Kommentarer
Postat av: Anders

Det var MAX dive-in!

2008-03-21 @ 19:32:48

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0