Oj du blev jag visst ganska tyst

Hoppas vad tyst jag blev, aja det får ni leva med. Har egentligen inte hänt något skoj att berätta på lovet därav mina icke existeranded inlägg. Men i torsdags åkte jag iaf till Dolf, riktigt "rolig" bussresa till Öja. Väl där så var vi allmänt sociala o spelade xbox o såg på film. På fredag morgon så såg vi andra halvan av MI2 innan jag skulle ta bussen hem igen. När jag sitter där på bussen i godan ro så kommer helt plötsligt Pettson o tycker att han kan få åka med bussen, jag kan inte direkt hindra honom så han kliver på. Sen när jag har kommit hem har jag inte gjort så mycket bara degat runt som en hög med...ehm...deg.

"Om man inte ätar choklad i himlen vill jag inte dit"
Maha ha det så roligt med vad du nu tänker göra, det ska jag iaf

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0