Lovet goes on

Jepp idag fyller gubben år, pappa alltså det ska jag fira med att åka skridskor med Rattmuff kan bli intressant att se hur många ben jag lyckas bryta. Aja igår var jag iaf o tränade, det var snudd på jobbigt. Mats blev glad när jag dök upp, tänka sig han som alltid är så sur....not. Träningen gick faktiskt över förväntan, trodde att jag skulle springa runt som en förvirrad tonåring på planen men lyckades nog stå rätt de flesta gångerna. Efter träningshistorien så skulle man in i duschen vilket även det är en intressant historia, så jäkla kalla, fy bubblan. Efter den mycket "värmande" duschen gick jag hem till Hulken o glodde på Svrige-Brasilien, ganska bra match även om man kunde förvänta sig mer av brasilien och att Shaaban gjorde världens groda men smällar man får ta, nog bara några miljoner människor som såg. Innan jag drog hem så fick jag lite spö, som vanligt, i FIFA 2001, riktigt fullt just därför är det kul.

Hmm nu ska jag nog filura lite för mig själv innan jag drar till da ishall.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0