Ledigheten själv

Jo men se på tusan nu vart det lov igen, inte mig emot. Har egentligen inte hänt något speciellt den senaste tiden så jag orkar inte skriva om något sånt. Jag var iaf på någon form av spelarmöte med fotbollen igår där man fick reda på lite om träningsmatcher o sånt, laget spelar tre denna helg och gissa vem som lyckades bli petat i två av dessa kan bero på att jag varit sjuk o inte tränat på två veckor. Blev dessutom sur eftersom det verkar som om matchen jag får vara med o spela är på grus, blä, fy, usch och äckel. En annan sak som jag blev lite irriterad på är att det verkar som om seriepremiären är på fastlandet istället för på Gotland som det står på SvFF:s hemsida. Viss skillnad att spela hemma på Gutavallen (som det även står på SvFF:s hemsida men risken att vi får spela där är ju lika med liten) och att spela i någon förort till Stockholm på en plan man knappt hittar till dessutom är det drygt att åka båt. Fast egentligen är detta inget aktuellt problem för jag kanske inte får vara med o spela den matchen heller.

Idag var ajg i skolan och hade det allmänt skolaktigt, åkte pulka på idrotten eller egentligenm var det inte så mycket pulkaåktning mer snöbollskrig o snack men jag klagar inte Rattmuff, Vapendragaren och hmm hon-som-jag-inte-kommer-på-något-bra-smeknamn-på är ganska trevliga personer att inte åka pulka med. Resten av dagen avlöpte som en... skoldag. Ikväll har jag o lillsyrran varit sett på när Endre åkte på storstryk av Rönby (4-5 efter förlängning) annar har det inte hänt så mycket nu på kvällen eller resten av dagen för den delan.

Tack för att du inte lyckats somna än

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0