Inte mycket att säga

Precis som den läskunniga kanske kunde förstå av rubriken har jag inte så mycket att säga idag. Var hos optikern idag o kollade om jag blivit blindare, det hade jag, och medan jag ändå var där så gjorde vi en körkortskontroll också. När jag kom hem limmade jag lite på mina inneskor så att jag kan använda dem imorgon utan att sulan stannar kvar när jag går iväg. Råkade limma fast lite papper i vänsterdojan också men det är bara snyggt....not. Blev lite tränande ikväll också, som vanligt med andra ord. Nej nu har jag itne så mycket mer att säga. Sävecup imorgon iaf. Tar inte så fasligt hårt på och om vi förlorar alla matcher blir jag inte så väldigt överraskad.

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Vad händer ikväll? :)

2008-03-05 @ 21:19:20
URL: http://cigaro.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0