ensam hemma.....nästan

Början av lovet har varit som ett lov ska vara dvs mycket slappa. Har tillbringat en bunt tid med Bulgarien som dessvärre åkte till fastlandet idag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra fram till på lördag då hon återvänder. Vill även passa på att be om ursäkt över mitt fel i inlägget om bandvagnen i drive-in luckan, det var på MAX inte på McDonalds, shit vad fel man kan ha ibland tack för att du räddar mitt anseende i bloggvärlden. Egentligen har jag inget att säga här eftersom jag inte varit i skolan på grund av den hära lovet så kan jag inte rabbla upp mitt schema o säga vad jag inte gjorde på lektionerna.

Nepp era glad kaniner nu orkar jag inte skriva mera så ni får läsa något annat

Kommentarer
Postat av: Loviiisa

HAHA xD Vet du vad du precis har gjort? Skickat din text till skoltidningen utan att bifoga filen! XD Lyckat Johan, var det den femte gången? :P

2008-03-26 @ 10:25:40
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0