Back to school

Jepp igår var det det fruktade måndagen efter lovet, fast det var inte så farligt golf och miniprojekt. Efter skolan så guidade jag Vapendragaren hem, som att hon inte hittar själv men iaf. Hade inte något bättre för mig under de tjugo minuterna det var att forsla hem henne. Efter det nödvändiga tidsfördrivet cyklade jag till träningen, trodde jag iaf. När jag kom dit så visade det sig att vi tydligen hade bytt tid med a-laget bara för att de skulle spela match mot Gute idag. Lagom roligt för mig o de andra sju som kommit dit men som tur var så fick vi träna med gutes 92:or, kanske inte vad vi räknat med men iaf. Fast så lång träning med 92:orna blev det inte för efter fem minnuter så kom Mats o sa att jag o Skyfflarn skulle träna med a-laget, de behövde tydligen folk, det var ganska kul även om jag klantade mig lite ibland men bättre än så är jag inte, ganska nöjd ändå.

Idag cyklade jag till skolan, kallt som en..en...kallt var det iaf. När jag kommer till skolan känner jag mig svettig o allmänt ofräch men smällar man får ta. Kom lite försent till tyskan men jag klagar inte de hade nog inte gjort något vettigt ändå. Gjorde inte så fasligt mycket på den lektionen, itne bara i f-huset datorerna är åt skogen tog en kvart innan jag lyckades komma in på nätverket så att jag kunde skriva på mitt reportage, då var det bara tio minuter kvar så jag hann bara skriva två rader, Vapendragaren hann itne skriva någon eftersom jag "råkade" få hennes dator i väntläge o sen hängde den sig, ingen vacker syn. Efter det skulle vi jobba med vårat miniprojekt, vilket jag inte känner mig så fasligt motiverad till men ändå. Vapendragaren skulle tydligen till busstationen och eftersom jag inte hade någon större lust att jobba så vandrade jag med henne dit där henne grupp stod o frös. Efter mitt återtåg till skolan jobbade(!) jag lite innan jag gick o åt. (Det här är väldigt intressant va?) Aja sen hade vi matte iaf men jag tröttnade ganska fort på det. Sen skulle man nog jobba med miniprojektet men det gjorde jag inte så länge. Drog till öster o träffade Bulgarien i en kvart eller något i den stilen. Efter det vart det träning för min del o denna gång var det träning dessvärre hade jag glömt strumpor men lyckades få Jocka att låna ut ett par till mig som jag glömde att lämna tillbaka. Senare denna dag ska jag se på Champins League (du borde ha tröttnat på att läsa vid det här laget).

Efter extremt grubblande har jag kommit fram till att den största frågan just nu är: Är det du som är Karlsson? Maha Liza du slipper inte undan! Nej nu ska jag äta, det ska bli väldigt spännande.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0